logo

درباره ما

متخصصین بنت با ارزش ترین دارایی شرکت هستند. آنان باهوش، مجرب و تلاش‌گرند. ما دربنت می کوشیم تا بلندپروازی‌های شخصی را با اهداف ساز‎‍مانی هم‌‌راستا نمای‍یم تا فرد و سازمان باهم رشد کنند.
info@bonetapp.ir
05136057696

موفقیت در بازاریابی دیجیتال

 موارد مهم برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

با توجه به تبلیغات بیشماری که به صورت آنلاین و همچنین رقبای زیادی همیشه وجود دارند ، دوام آوردن در بازار دیجیتال شلوغ و پر هیاهوی امروز ، کار بسیار سختی است .

بهترین راه کار برای تقسیم بندی بودجه بازاریابی چیست ؟ در اولین مرحه باید یک استراتژی مشتری محور برای بازاریابی دیجیتالی خود طراحی کنیم و آن را به طور مداوم گسترش دهیم.

شش عنصر خیلی مهم برای بازاریابی دیجیتالی را به شما معرفی میکنیم تا با به کار بردن آنها در میام فروشندگان خود بدرخشید .

       وب سایت شما نباید مانند یک بروشور آنلاین باشد بلکه باید طراحی آن متناسب با هر گوشی موبایلی باشد و مخاطبین

       را به برقراری بهتر با شما سوق دهد .و همچنین باید بازدیدکنندگتن را به شور و اشتیاق بیندازد

  • فعالیتهای تبلیغاتی زیادی در سئو ( بازاریابی جستجو )

بازاریابی از طریق جستجوگرها اقدام خیلی مهمی برای هدایت مصرف کنندگان به سمت وب سایت شما قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد که از روشهای جستجوی سازمان یافته استفاده کنند یا پرداخت هزینه تبلیغات را ترجیح دهند . به هر حال باید بر روی نتایج حاصل شده و بودجه تبلیغات نظارت کاملی داشته باشند .

  • بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ ( ارسال ایمیل )

شما باید دقت لازم را برای ارسال ایمیل به مخاطب خود داشته باشید مخاطبینتان را باید دسته بندی کنید و متناسب با نیازهای آنها ایمیل های هدفمند برایشان ارسال کنید زیرا که ارسال ایمیل هنوز هم موثرترین کار برای بالا بردن میزان وفاداری مشتریانتان محسوب میشود .

  • مدیریت شبکه های اجتماعی ( اضافه کردن رسانه های اجتماعی )

فرقی نمیکند که وسعت کسب و کارتان تا چه حد و اندازه ایی باشد رسانه های اجتماعی میتوانند نقش بسزایی در شناخته شدن برند شما بالا بردن میزان نفوذ و اعتبارتان در صنعت ، افزایش بازدیدکنندگان و اختصاص پیدا کردن و توجه زیاد مشتریان داشته باشد .

  • بازاریابی محتوا

یک برنامه محتوایی و مضمون محور مهمترین قسمت یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق به حساب می آید .

با کمک یه تقویم تمامی فعالیت های تبلیغاتی خود را در آن یادداشت کنید  و هماهنگ نمایید برای نشریات خود برنامه ریزی کنید توزیع کنندگان را سرو سامان دهید و روند ماقاله نویسی های خود را مدیریت کنید .

  • بالا بردن و ارتقا دادن ابزارها و تجهیزات تحلیلگر

اگر با کمک برنامه های تحلیلگر وب سایت میزان پیشرفت کسب و کارتان را اندازگیری کنید ، شاهد بازگشت سرمایه خود خواهید بود زیرا با استفاده از این روش میتوانید بفهمید که کدام قسمت استراتژی شما مفید و کارآمد خواهد بود و همچنین چه قسمتهایی نیاز به بازبینی و اصلاح دارد .

پایه ریزی بازاریابی دیجیتالی به این معناست که شما حاظر هستید تا از بازارهای دیجیتالی رشد کنید و تکامل یابید و حاضر نیستید که از این غافله عقب بمانید .

 

مفهوم و علت بازریابی جهانی

متخصصان اقتصاد و بازاریابی بر این باورند که جهان قرن بیست و یکم به بازاریابی جهانی وابسته است. برطور کلی در بازارهای بین المللی و رقابتی که در بازار است به طور فزاینده‌ای رو به گسترش است‌، بازاریابی  جهانی کارکردی از کسب و کار نیست بلکه وظیفه اصلی کسب و کار است .

  «بازاریابی جهانی با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی بین‌الملل برای فروش محصولات در خارج از مرزهای یک کشور تعریف می‌شود»

با توجه به این عوامل ، یک سازمان می‌تواند علاوه بر رشد و بهبود گردش نقدی، به مردم کشور خود نیز در بهبود اقتصادی زندگیشان کمک کند. بازاریابی جهانی قسمتهای مشابهی از بازار در آن طرف مرزهای ملی فراهم می‌کند. مثال‌های معروف آن عبارتند از محصول ویندوز مایکروسافت، ساندویچ‌های مک دونالد و برندهای جهانی دیگر. با توجه به این عوامل سه دلیل درباره مهم بودن و ضرورت وجود بازارهای جهانی

ایجاد می شود :

 √   بازاریابی جهانی با رشد و بهتر شدن استاندارد‌ها امکان انتخاب بیشتری را برای مصرف‌کنندگان در سرتاسر جهان به وجود می آورد .
√   بازاریابی جهانی محصولات استاندارد و در سطح جهانی مثل نرم‌افزارهای کامپیو‌تر را پیشنهاد می‌دهد. البته این محصولات     امکان دارد تغییراتی نیز به منظور تطبیق با ارزش‌های فرهنگی یا زبان هر کشور نیاز داشته باشد.
√   به علت شرایط تجاری بدون هزینه ، هر شرکت سعی می‌کند پایین‌ترین قیمت ممکن را برای محصولاتش ارائه دهد . به همین علت مشتریان میتوانند محصولاتی را با قیمت خیلی عالی خریداری کنند که در محیط غیر رقابتی خیلی گران است .

علت های رشد و موفقیت در بازاریابی دیجیتالی یا بازاریابی آنلاین

در حال حاظر شرکت ها برای رشد و موفقیت احتیاج دارند که در فضای مجازی و به صورت آنلاین حضور داشته باشند . در

گذشته رویدادها ، کنفرانس ها ، مجلات و تبلیغات می توانستند برای شرکتها تعداد مخاطبانشان را افزایش دهند . با اینه این روش ها در حال حاظر مهم هستند اما بسیار ضروری و مهم است که این روش ها با کمک بازاریابی دیجیتالی یا بازاریابی آنلاین بصورت

 گسترده حمایت شوند .  

خریداران مدرن و امروزی کمتر به حجم زیادی از تبلیغات‌های گران علاقه نشان میدهند . به جای آن ، بیشتر تمایل دارند از سرویس‌­ها و ابزار­هایی که می‌توانند موضوع و محصول مورد نظر را جست­جو کنند، استفاده نمایند که البته این ابزارها به رشد تجارت‌ها کمک زیادی می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که با توجه به سفارشات آنلاین توسط خریداران مدرن، تعداد این خریداران برابر 60% خریدارانی است که به شکل سنتی خرید می‌کنند. در این بخش نیز میزان فروش محصول به فروشندگانی بستگی دارد که محصولی که ارائه می­ دهند کیفیت بالا یا پایین داشته باشد. یک طرح دیجیتال مارکتینگ می­‌تواند تفاوت‌هایی اساسی ایجاد کند که تصمیم‌گیرندگان دو دل را به سمت محصول یا سرویس شما ترغیب کند. طرح بازاریابی دیجیتالی بهترین شانس و موفقیت را به شما می­ دهد و بسیار حائز اهمیت و مهم می­ باشد و شامل موارد زیر است:

  • پیام با ارزش و ارزشمند

پیام ارزشمند شرکت شما مبنای چیزی است که طرح و برنامه ریزی بازاریابی آنلاین شما را خواهد ساخت. حرف زدن با خریداران و مشتریان و فهمیدن نیاز آنها باید جزئی از بازاریابی دیجیتالی شما باشد که این امر میتواند بیان کننده ارزش محصوا شرکت شما باشد

  • انواع و نوع محتوا را مشخص کنید

تعداد بسیار زیادی از انواع محتوا وجود دارد که اساس و پایه بازاریابی آنلاین شماست . برخی از موارد مهم آنها عبارتند از :

  • پست های وبلاگ : وبلاگ ها مهمترین مواردی هستند که در بازاریابی دیجیتالی شرکت ها وجود دارند که میتوانید از وبلاگ ها برای افزایش پیشرفت شرکتتان استفاده کنید که همچنین نگه داری و بروز رسانی آن آسان است . همچنین وبلاگ نویسی میتواند

 یخش سئو شرکتتان را تحت کنترل قرار دهد .همچنین وبلاگ میتواند رهبری شرکت را در زمینه افکار و عقاید خودتان به طور

 جداگانه و منحصر به فرد بسازد وبلاگ شما میتواند سکوی مناسبی برای تقسیم بندی منظم به افکار است که باعث میشود تا شما به هدفتان دست پیدا کنید .

  • موارد خواندنی

موارد مورد مطالعه مفید در دیجیتال مارکتینگ به محصول شما اعتبار میبخشد و ثبات قابلبت های محصول را نشان

میدهد .

  • EBOOks

کتاب الکترونیک فرصتی را فراهم میکند که میتوانید در یک موضوع خاص در دیجیتال مارکتینگ وارد شوید و خریداران

 بالفعل را ایجاد کرد .

  • خبرنامه ها

خبرنامه باعث ایجاد افزایش کاربران و اجزای عمومی طرح دیجیتالی شرکتتان میشود برای اینکه بتوان بهترین نتیجه را از بازاریابی با ایمیل به دست آورد باید از بانک اطلاعاتی شرکت خود قسمت هایی را به افراد مناسب ارسال کرد .

  • وبینارها
  • اینفوگرافیک ها
  • انتشار در جراید
  • صفحات ورود
  • ویدیوها
  • اتوماسیون بازاریابی

بسیار امری مهم و ضروری است که گروه و تیمتان را با بهترین نرم افزار بازاریابی دیجیتالی تجهیز کتید . ابزارهای اتوماسیون بازریابی دیجیتالی و سرویس های مختلف می توانند به عنوان سیستم سابقه تیم یا گروهتان عمل کنند .

  • توانایی فروش
  • مدیریت محتوا
  • استراتژی سنو
  • استراتژی رسانه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل
  • پرورش راهنما
  • هدف های طرح بازاریابی دیجیتالی یا بازاریابی آنلاین

 

 

    

 

maram davodpour
بدون نظر

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت